W większości przypadków samo oficjalnie zdobyte wykształcenie nie wyczerpuje zagadnień, którymi będziemy zajmować się w pracy. To dlatego tak ważna jest gotowość do doszkalania się i uczestnictwa w kursach. W ten sposób możemy zdobyć kompetencje, które z czasem uczynią nam ekspertem w danej dziedzinie. Szkolenie Project Manager jest jednym ze sprawdzonych sposobów na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu skutecznego organizowania i zarządzania projektami.

Czym zajmuje się Project Manager?

W ten sposób określa się osoby, odpowiedzialne za zarządzanie projektami. Project Manager sprawuje więc nadzór nad tym, by projekt był sprawnie prowadzony – zarówno pod względem jakościowym, jak też pod względem takich technikaliów, jak dotrzymywanie deadline’ów itp. Jego obowiązki można opisać jednak znacznie szerzej.

Osoba, specjalizująca się w takich obowiązkach jak zarządzanie projektami, powinna mieć łatwość w komunikacji z innymi i w swobodny, czytelny sposób przekazywać swoje myśli. Z takimi umiejętnościami dużo łatwiej będzie mu skompletować fachowy zespół, a następnie sprawnie nim zarządzać. Specjalista tego typu musi być więc świetnym liderem. Samo odpowiednie nastawienie i zdolności interpersonalne to za mało, by zajmować to stanowisko. Pozostałych umiejętności można nauczyć się na profesjonalnych kursach.

Zarządzanie projektami – szkolenie, z którym zyskasz wymagane kompetencje

Takie zajęcia to źródło przydatnej wiedzy, gotowej do zastosowania w praktyce. Obejmuje zarówno podstawowe kwestie, jak i zaawansowane zagadnienia, których znajomością musi wykazać się każdy dobry manager projektów. Dowiemy się więc, w jaki sposób przebiega zarządzanie projektami. Poznamy też najważniejsze standardy, takie jak:

  • PRINCE2
  • PMBOK
  • AGILE

Bardzo istotną sprawą jest dobór właściwych kryteriów, na podstawie których można dokonać zdefiniowania projektu. Zarządzanie projektami szkolenie to również sposób na dokładne poznanie obowiązków i uprawnień Kierownika Projektu. Specjalista podczas swojej pracy posługuje się określonymi narzędziami, wspierającymi zaplanowane działania. Informacje o tym, z jakich metod korzystać, by zwiększyć efektywność swojej pracy, umiejętnie budować zespół i skutecznie zaplanować konkretne kroki to zagadnienia, które w wyczerpujący sposób porusza szkolenie Project Manager w Warszawie i w Poznaniu.

Jakie inne korzyści zyskasz, wybierając szkolenie z zarządzania projektami?

Project Manager powinien wiedzieć, w jaki sposób skutecznie rozwiązywać problemy i konflikty. Wyzwaniem jest także to, jak zarządzać ryzykiem i mieć pod kontrolą każdy etap realizacji projektu. Ważna jest też umiejętność wprowadzania zmian. Szkolenia, skupiające się na takim zagadnieniu, jak zarządzanie projektami muszą być więc wielowymiarowe i w całościowy sposób traktować obowiązki na tym stanowisku.

To dlatego kursy z tej dziedziny powinny być prowadzone jedynie przez certyfikowanych specjalistów. Zanim zdecydujemy się więc na współpracę z konkretnym usługodawcą, dobrze zapoznajmy się z doświadczeniem osoby odpowiedzialnej za to, jak wygląda szkolenie Project Manager. Na wysokie kompetencje i bogate doświadczenie trenerów możemy liczyć m.in. w firmie Open Horizon Consulting.

Inwestycja we własną wiedzę to jeden z najbardziej wartościowych prezentów, jakie możemy sobie sprawić. Dotyczy to zarówno hobby, zainteresowań, jak i życia zawodowego. Zarządzanie projektami szkolenia przyspieszą nasze postępy na każdym polu, sprawiając, że łatwiej będzie nam osiągnąć zakładane rezultaty.

Leave a Reply

Your email address will not be published